Sinaran matahari yg menerangi jutaan manusia...

Tanpa cahaya manusia akan berada dalam kegelapan.. Tanpa cahaya juga manusia akan menjadi kelam kabut.. Tiada cahaya tiadalah makna bagi kita..ibaratnya mencari semut hitam diatas batu hitam diwaktu malam..mencari itu bukan senang inikan pula nak menilai..hargailah kasih sayang seorang sahabat kerana perginya nanti tidak siapa yg dpt mengantinya...

Assalammualaikum Semua

Ahlan Wasahlan Wa Marhaban Bik Wa Syukran Jazilan Wa Jazakallahu Khair Ala Ziaratan Alaiya

Rabu, Desember 28, 2011

Diposkan oleh Shamsul Bin Mohd Saaid



 AISHITERU

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana
Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan
walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru
hapus sendiri pikiran melayang terbang
perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa gairah
banyak segala misi dan ambisimu

akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
kumohon kau kembali


DISAAT AKU MENCINTAIMU
  
Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi

Di saat aku mulai mencintaimu Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
 
Aku sangat mencintaSemoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta



"lagu ni betul2kn ingatkan aq sgalanya tntg dia,dia buat aq syg dia,cinta dia,rindu dia yg terlalu sgt2,smpaikan diri aq ni rs mcm dh xmmpu lau aq khlngan dia,sape tau tntg jdh akn dtg,lau sume org bley telek jdh akan dtg sume bley rilex n xyah bercinta or merasakn cinta,dan sbb 2lah Allah 2 mrhsiakan sesuatu dan menunjukkn sesuatu xsume bnda didunia kita ley lht melainkn dgn izinNya kan..mula2 aq xtau pun lagu ni,bila dia bg dgr aq rs seolah2 dia rs dkt dgn aq padhl hakiktny dia jauh...stiap kali aq dgr cnfirm rs sebak seolah2 aq fhm btul2 lg ni..Alhamdulilah skrg aq hanya perlu bersabar n berdoa agar aq n dia dpt bersama 1 hr nnti..."